torsdag, mars 19, 2009

Dagens träning ja...

Nåja, det där med koordinationslopp var faktiskt ganska kul, jag kunde tänka mej gör lite fler av den sorten och lite kortare fartleks-sträckor... Jag är ju helt ovan att springa hårt, jag tar det hellre luuungt och länge är kort ock snabbt, så idag gillade jag inte det här med fartlek men det kan bra vara att man vänjer sig. Jag gillade nämligen inte alls att springa överhuvudtaget för ett antal år sedan och nu är det (nästan) det bästa jag vet! Det är så rensande för både kropp, själ och sinne! Jag kan vara hur arg eller deppad som helst då jag ger mej ut på en runda och då jag kommer hem tillbaka är den dåliga energin som bortblåst!
Man är ju nog hellre glad än ledsen va?

Som Reese Witherspoon sade i Legally Blonde "A happy person does not go around killing people!" ...ja, eller nåt i den stilen sade hon...

Nu ska den här glada personen gå och äta en bit mat!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar