måndag, mars 23, 2009

Aftonbladet-kändis!

God morgon!

Så mycket för att sova länge va?

Jag vaknade till att jag fick ett sms om att jag finns citerad på aftonbladet gällande min åsikt om nya Facebook:
"Svenskan Eliza Maria är en av dem som har kommenterat designen. Hon anser att den inte är användarvänlig. Stökigt, ologiskt, får mej att inte vilja logga in längre, bryr mej inte om quizzes och tester!"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4708415.ab

Svenskan? Undrar var dom har fått det ifrån?

Det här var väl mina 15 minuter då!?

Idag ska jag på ut på stan och se om jag blir igenkänd! ;)

4 kommentarer:

  1. Nämen! Vad roligt! Tänk att de hittat just ditt citat:)

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk det? Där ser man att allt e möjligt då man lämnar ut informtaion på nätet...

    SvaraRadera
  3. Förlåt att jag väckte dig! Men till mitt försvar kan jag ju säga att jag inte visste att du sku ha semester denna vecka! :P

    SvaraRadera
  4. Det gjorde absolut inget! Jag var sådär halvvaken egentligen, så ingen fara på taket! :) Jag får ju sova imorgon, i övermorgon och dagen efter det osv! :D

    SvaraRadera