måndag, mars 23, 2009

Den första lediga dagen!

Ja, som jag nämnt redan började min lediga vecka med ett välförtjänt kändisskap på aftonbladet! Den här dagen i ramljuset har jag spenderat bl.a. på KELA, här hemma med Linda och hennes dreglande och chokladätande mons...hrrm, små änglar till barn, i butiken (nej, ingen bad om autograf och jag fick heller inga gratis grejor) och sedan hem igen...inte så många möjligheter att glänsa i rampljuset med andra ord.

Ingen träning idag heller, om man inte räknar att springa efter en tvåårig choklad-hög liten plussaboll i en timme som träning förstås. Men imorgon blir det en länk tror jag och lite koordinationslopp...eller var det styrketräning? Minns inte, och orkar inte gå och titta just nu, ni får försöka hålla er tills imorgon ;)

Jag har bakat specialmuffins och specialbröd här hela kvällen, jag har även rört ihop lite hallonkvarg åt sambon, men har nog smakat på den själv också! Kvarg är så gott! Eller hur?

Nu ska jag hänga upp byket och kasta in ännu en maskin med någonting som bör tvättas, sedan tar vi det lugnt resten av kvällen!

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar