tisdag, mars 24, 2009

Day 2!

God morgon!

Idag har jag alltså fått sova lite längre än igår och det blev inga dramatiska uppväckningar idag heller. Sambons väckarklocka snoozades typ 1000 gånger innan han steg upp, jag vaknade på första snoozningen men hade inge brådska att stiga upp!

Idag ska jag åka iväg till Linda, hon ska laga lite slingor i håret åt mej! Jag försöker nämligen få min egen hårfärg tillbaka men det är ännu 2-3 grader för mörkt så det börjar synas en sådan där grå utväxt vid hårroten då håret växer...men tänkte om vi lagar tunna och många slingor så tror jag vi lyckas få det rätt, så kan jag äntligen sluta färga håret! :) Har färgat håret sedan jag var 13år!

Ikväll/på eftermiddagen blir det alltså 6 km löpning, styrketräning och avslutningsvis lätt strechning. Styrketräning består av situps (raka och sneda), ryggresning, armhävningar, armpendling, och tåhävningar. Tror faktiskt att jag ska införa lite balansträning på balansbrädan idag också!

Så sådant! Ni ska ha en bra dag idag så återkommer jag säkert på kvällskvisten!

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du är duktig med att följa ditt program. Bra jobbat! Härligt med semester kan jag tro? :)

    SvaraRadera
  2. Tack tack! Ja de e riktigt skönt! Känns bara som om det går för fort! Imorgon är det redan onsdag, då har halva veckan gått! :(

    SvaraRadera