onsdag, mars 18, 2009

Tandläkaren...

Tandläkaren var snäll med mej, dessutom var jag ju bedövad så inte kände jag ju nåt. Men man kanske kunde få bära öronskydd också, för det är nästan som om det gör liiite ont i alla fall då borrar och slipmaskiner sätter i gång sina högfrekventa varvantal...Räkningen gick dock loss på 53€, jag kan ju dessutom nu samtidigt passa på och rikta ett "tack" till vårt lokala elbolag som fakturerade 117€ i utjämning för elförbrukningen under året 2008!

Superbedövningen tandläkaren gav mej ger upphov till känslan av att ha en fotboll i munnen...och jag är hungrig men får inte äta nåt förrän bedövningen släpper... i-landsproblem?

Nåväl, ikväll får jag träffa två av de absolut mysigaste varelserna här på jorden av vilka den äldsta har fått äran att bli mitt gudbarn ;) Det är alltså frågan om Lindas små plussa-bollar till barn! Och så blir det kaffe med Sussu...och Linda då förstås, som har öppnar sitt hem för oss denna kväll! Idag har jag dock inga inga gåvor åt varken husmor eller husfar, tänkte att jag kan rida på välviljan från senaste gång ;)

Eftersom idag är en träningfri dag så infaller den imorgon istället! Jag såg som hastigast att det är koordinationslopp och fartlek som gäller! Det blir första gången med båda träningsformerna för mej så vi får se hur det går! Närmare detaljer kring träningen tar jag upp imrogon! Nu ska jag kasta mej på soffan en stund (nån timmer eller så) innan jag min skjuts kommer och hämtar mej!

Ha det gött så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar