måndag, mars 30, 2009

Just över 15km faktiskt! :D

Jag kan gladeligen meddela er att sträckan jag avverkade igår gick loss på 15 km! :) Nästa Söndag är det också 15 km som gäller så då kan jag ju springa samma sträcka så behöver jag inte fundera på var jag ska springa!

Min kompis på jobbet åker på mamma-ledigt imorgon och hon ska bjuda på muffinsar dagen till ära förstod jag. Jag har införskaffat ett paket med 7st body:n med texten "Monday" på den första, "Tuseday" på den andra, "Wednesday" på den tredje osv, you get the picture? Tyckte det var en både praktisk och småkul grej att ge till den blivande mamman, dessutom är de unisexmodeller - vita med olika färgers text på...

Ja, så har första dagen tillbaka i vardagen nästan gått då och min nacke visste redan från morgonen att vi skulle till jobbet, den värkte (och gör det fortfarande) så in i norden...dessutom är jag gräsänka idag och förmodligen imorgon också, sambon är på skolning, så ingen är här och tycker synd om mej eller tar hand om mej då jag har såååå ont...äh, skämt å sido, fast ont har jag men jag klarar mej nog ;)

Nu ska jag gå och slappa på soffan och för övrigt tycker jag att ni ska ha en riktigt vardaglig fortsättning på måndagen ni med! På ett bra sätt! ;)

Imorgon blir det löpning igen! :)

Ciao!

5 kommentarer:

  1. Hej Gumman! Va duktig du e att springa!! Stolt över dig, stolt över att ja känner dig!

    Verkligen synd att du också skulle drabbas av nackproblem. Jag hade ju det där väldigt länge men nu har jag nästan sluppit det. En ond cirkel blir det. Hoppas du slipper det fort!!

    SvaraRadera
  2. Tack Kaaja, det verkligen betyder mycket! Jag hoppas värken går över fort jag med! Menar du att du hade värken i samband emed löpningen eller i samband med jobbet? Eller menade du att den hade nåt samband överhuvudtaget med nåt?

    SvaraRadera
  3. Jag tycker lite synd om dig, jag lovar! Inte alls roligt med nackbesvär. Duktigt med 15 km! Jag skulle aaaldrig orka. Ever. Never.

    SvaraRadera
  4. Tack, den är helt knäppt stel för tillfället...och visst skulle du klara det, åtminstone efter lite förberedelse! :)

    SvaraRadera
  5. Jaa, det skulle nog vara betydligt värre om det var fullt vårväder där ute! Nu får jag bara ligga och bli uppassad, så det är ju helt okej egentligen;)

    SvaraRadera