måndag, april 13, 2009

Choklad, choklad och åter mera choklad!

Jag har helt klart fått en överdos av choklad nu! Om jag aldrig ser choklad mera så blir det för snart! ...okej, det var väl att ta i, men jag kommer definitivt att klara mej utan choklad en lååång tid framöver! Vanligtvis, om jag äter choklad, äter jag 70-procentig choklad, men denna påsk blev det alla sorter och jag mår verkligen inte bra! Det går väl nog över, men jag ska nog inte utsätta kroppen för dylika socker-och-tillsats-ämnen-chocker allt för ofta, kroppen mår nog bäst om hormonproduktionen hålls stabil...

Det regnar, vilket är bra för då smälter snön snabbt, men jag har en långlenkki framför mej idag och mysigt som det är att springa i regnet så vill jag inte göra det i 90 minuter! Men jag tänker inte vänta hela dagen på att det ska sluta regna, slutar det inte så kan jag inget åt det, 14 km ska avverkas och det ska göras idag! :)
Jag har dessutom ännu mera ny musik i spelaren: Sugababes "Singles collection", helt fantastiskt, alla deras bästa låter samlade på en skiva! :) Så det ska nog ta mej igenom en eventuell 90 minuters regnlenkki!

Yes, jag återkommer!

Ha en skön fortsättning på denna påsk-annandag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar