måndag, april 27, 2009

Firmalöpning och lokalfotboll

Det blev ingen firmalöpning idag, främst för att jag fick så förfärlig hosta, igen, av löprundan igår (jag borde inte ha farit ut, men det var sååå fint väder) och andra främst (?) så var det ingen som dök upp. Tror dock att det var lite dåligt marknadsfört denna gång så jag tror vi får ta och påminna alla lite oftare i framtiden!

Jag fick min astmamedicin idag också så nu ska jag väl nog få löpningen, andningen och välmåendet och samarbeta lite bättre! :)

Vi sitter absolut inte och bränner näthinnorna på ishockey (det var väl en landskamp idag?), utan vi bränner dom på direktsänd fotboll från Sandviken där favoritens lillebror är med och spelar för hemmalaget! Det går dock inte så bra just nu, 2-4 åt bortalaget i 89:e minuten... :(

Imorgon ska jag på ljusparty, det är fjärde försöket att ordna samma ljusparty nu så hoppas det det blir av! :) Annars blir nog både värdinnan och party-dragaren avskrämda för någon tid framöver...

Ha det gott nu tills nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar