söndag, april 19, 2009

Roligt med Linda

Jag vaknade till med samma sorts känsla som igår, med den lilla skillanden att jag med säkerhet visste att det inte var frågan om någon spysjuka... ;)
Men nu mår jag som en miljo...som 50 euro ungefär! XD
Roligt hade vi, eller åtminstone jag hade kul men det verkade nog som om de andra hade det med! Laguppställningen bestod av mej själv, Sussu, Lotta och så förtsås Linda, annars kan det bli lite svårt att ha roligt med Linda om hon inte är med! Bastubad, mat, tillbakablickar på de lite yngre åren, många skratt och mycket dans! Kan det bli mycket bättre?

Tror att det blir en tung arbetsvecka på kommande, mycket på grund av att jag inte har kunnat vila av mej riktigt, och inga löprundor har jag varit på heller i helgen...det känns inte bra alls! Nåväl, vi kommer igen va? "Kung på natten, kung på dagen!" brukar favoriten säga dagen efter kvällen före!

Nu börjar jag känna av en av de primära tecknen på att vara en människa igen, jag är hungrig, alltså bör jag äta! Det ska jag göra!
Det kan hända att jag kastar in några roliga bilder från igår, för jag lyckades knäppa några riktigt fina, jag ska bara be om lov från de inblandade personerna först! :)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar