lördag, april 04, 2009

God lördagsmorgon!

Har ovanligt mycket program för en lördag idag. Jag ska börja dagen med en 5 km länk och lite styrketräning, sedan tror jag att Linda ska fixa till resten av min frisyr. Efter det blir kaffe hos morföräldrarna, nämnde jag att min morbror Tommi är hemma från Stockholm? Det är 8 år sedan han senast var här hemma och hälsade på och nu ska han flytta till Gambia där han ska starta ett hotell, ->framtida semestermål? Yes, I think so... Ja, så det blir ju kaffe med honom också då hos morföräldrarna! :) Slutligen bjuder svärföräldrarna på middag hemma hos dom, mamma och hennes manvän är också bjudna! :)

Dagens lenkki-laddning består av 4 st specialmuffins och kaffe! Imorgon är det låååånglenkki som gäller igen, 15 km! Tror faktiskt att jag springer samma rutt som förra söndagen!

Nu ska jag chilla lite före träningen! På återkommande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar