söndag, april 05, 2009

Helgdepression och långlenkki

Jag har känt mej otroligt nere hela helgen och det är som om det kryper under skinnet på mej, väldigt obehagligt! :(
Hoppas att 15 km löpning råder bot på det, eller ens tar bort udden av det hela!

...Eh, hrm, ja och så jag har ny hårfärg...men, till mitt försvar, så har frisörksan Linda klippt bort största delen av det torra och dåliga håret före. Dessutom kom jag nog fram till att den tidigare färgen fortfarande var för ljus ändå, men nu ska jag inte färga det mera! Åtminstone inte på väldigt, väldigt länge! Jag ska nog visa håret här också, eventuellt senare idag, men nu är det så stökigt och ser inte alls ut som det gör...om ni förstår vad jag menar? Dessutom kan det hända att det inte är riktigt färdigt ännu...jag har inte bestämt mej ännu...

Inför löprundan idag har jag druckit kaffe och ätit 4 st muffins, jag ska dock ännu äta turkisk yogurt med hallon och sockerfri blåbärssoppa! Det är +4C där ute, mulet och det ser inte ut att blåsa så mycket heller. Ganska bra löpväder med andra ord! :)

Ha en skön söndagsför- och eftermiddag!

4 kommentarer:

  1. Lycka till! :) ha en bra dag du oxå gumman!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det här är en period av oförklarlig deppighet. När grönskan slår ut burkar det försvinna.

    Du är duktig. Kör hårt!

    SvaraRadera
  3. Tack Jenny! Det gick riktigt bra! :)

    SvaraRadera
  4. Torgnysdotter: Jag misstänker att du har alldeles rätt! Och tack för pepptalken :) det lättar upp sinnet!

    SvaraRadera