lördag, april 18, 2009

Städ-lördag

Hej och hå!
Vaknade första gången kl.07:00 och kände mej illamående..."Oj nej" tänkte jag, "Inte spysjukan..." Det har nämligen varit i farten på jobbet och jag är tydligen inte helt osmittbar, eftersom jag drog en spyjuka på mej för någon månad sedan, så man blev ju lite orolig... Nå, jag yrade några varv i lägenhetet och sedan gick jag och lade mej tillbaka och sov till kl.11:00! :) Sköönt, och inget illamående längre!

Jag ska städa här idag, fick röjt undan en hela massa igår så nu är det bara att torka damm, dammsuga och tvätta av golven! Få se om jag hinner med en lite löprunda förrän det bär av till Linda! Jag hoppas verkligen det, eftersom det inte blir någon långlenkki imorgon på grund av alla roligheter ikväll ;)

Marken var förresten helvit då jag var uppe och vandrade i morse, nu har solen satt sina varma klor i den och det verkar som om solen kommer att övermanna den vita marken!

3 kommentarer:

  1. Ja usch för snön! Och usch för stormen igår natt när vi sku hitta hem! Tacka vet jag taxi som hittade åt oss. Ha kul ikväll.

    SvaraRadera
  2. Har ni varit långa vägar?

    SvaraRadera
  3. Njaaa... in till centrum :)

    SvaraRadera