onsdag, april 15, 2009

En dålig träningsvecka

Det var en sådan där dag igen, jag trodde att jag sprang som en blixt förbi allt och alla då jag egentligen hade en ganska medioker (stavas det så?) fart...eller inte var det nån fel på farten heller (just över 6 min/km) men det kändes som om jag var snabbare...

Nåväl, det blev 6,8 km idag och styrketräning. Imorgon blir det ingen träning då jag ska gå på ljus-party hem till Heidi, ej heller blir det någon träning på fredag för att jag ska jobba precis hela dagen, från morgon till kväll! På lördag har jag chans till en liten löprunda, men på kvällen blir det med stor sannolikhet "roligt med Linda" vilket betyder att det inte blir någon långlenkki på söndag... sedan blir det nog inga "roligheter" på ett tag tror jag bestämt... eller så får jag anpassa träningen bättre i så fall. Anpassningen har inte gått så bra den här veckan eftersom vardagen ("måndagen") förskjöts med 24 timmar och så har jag haft mycket jobb!

Nu tror jag faktiskt att jag ska tillreda några ostbullar, bestående av ägg, ost, majonäs och oregano! :)

Ha det gött!

4 kommentarer:

  1. Nästa gång du ska på ljusparty så tar du mig med, visst? :)

    SvaraRadera
  2. Ja det ska jag! Det blev inget ikväll så du får gärna komma med 28.4 kl.18! jag kan plocka upp dej på vägen dit (det är i Gerby)!

    SvaraRadera
  3. Perfekt! Fast kolla nu med värdinnan att det är okej :)

    SvaraRadera
  4. Ja ja, men det är nog okej! Så du kan nog boka in det! :)

    SvaraRadera