måndag, april 20, 2009

Nyyy vecka!

Ahh, äääntligen måndag! Och det verkar dessutom som om arbetsveckan inte blir allt för jobbig så jag kommer definitivt att hinna träna! :) Jag längtar faktiskt efter att få fara ut och springa av mej, det blir en vecka sedan imorgon så det börjar nog vara så dags nu!

Kastade ett öga på träningsprogrammet och det är en ovanligt lätt vecka framför så jag tror faktiskt att jag ska ta och modifiera det lite. Antingen ökar jag på träningsfrekvensen eller så tar jag i lite hårdare och längre under de två passen som föregår långlenkkin på söndag, jag vet inte ännu vilketdera det blir, men imorgon bär det av i alla fall!

Favoriten kom hem från "skid"-resan till Tahko igår kväll, han var ganska sliten och däckade nästan genast, tänk att 2 dagars snowboarding kan ta ut en så där helt?... ;)

Nu ska jag i alla fall baka ost-pannkakor, eller vad man nu kan kalla dom, så jag har lite "snacks" på lager om det vill sig!

2 kommentarer:

  1. Det är alltid tungt med dedär skidresorna. Har du frågat honom ifall han hann åka nå snowboard också? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det? Dom hann faktiskt åka lite också ;) dom hade till och med snö! ...det var nämligen lite frågan om ifall att det skulle finnas något att åka på överhuvudtaget...

    SvaraRadera