onsdag, april 22, 2009

Träningstorka

Tror ni jag var på nån länk i går då? Nej det var jag inte, jag fick plötsligt feber och väldigt ont i halsen :(

Nå, idag mår jag fräckt bra och solen skiner och värmer upp till +8C så jag ska strax fara iväg! :)

Favoriten har födelsedag idag så det har vi firat lite grann med en bit Daimtårta, ett ljus, lite "Har den äran idag" och en presisent förstås!Han fick en "Wake up Light" med andra ord! Hoppas den blir bra, den verkar faktiskt riktigt harmonisk och effektiv, jag tror nog att man får en riktigt skön väckning med hjälp av den! Den ser lite ut som en "Albert", eller " Alfred" va?

Det blir en lite lugnare länk idag eftersom det är så längesen och för att jag var lite krasslig igår...

Måste bara säga att jag förälskat mej i Lilly Allens nya låt

http://www.youtube.com/watch?v=-ITZBBV8Syg
:)

På återkommande!

2 kommentarer:

  1. Oj! Där kalasas det tydligen också! Grattis Grattis!

    SvaraRadera
  2. Tack, jag ska framföra det till honom! Vi firar lite mera med släkten på fredag! :)

    SvaraRadera