tisdag, september 08, 2009

Badminton!

Wohoo! Jag ska och spela badminton om sisådär 1,5h! Det ska bli kul, tror jag! Nån sade "Åhåjj, ojoj, va du kommer att vara sjuk imorgon!", mmm kanske, vi får se imorgon!

Imorgon tror jag att det blir lite koordinationslopp, det var länge sedan jag gjorde såna, plus uppvärmning och nedvarvning också! Så ska jag försöka lära mej pose-metoden, inte allt imorgon förstås, men sakta och säkert. Ni som förstår er på, uttalas "pose" med betoning på "o" eller "e"?

Ha det gött!

8 kommentarer:

  1. Jag har helatiden utgått från att betoningen ligger på o:et. Men nu blir jag faktist lite osäker.

    SvaraRadera
  2. Oj badminton! Låter ju jätte skoj! Har inte spelat badminton sedan... 1990-talet.

    SvaraRadera
  3. Kaaja: Ja, det har jag också, men sedan började fundera... ;)

    Snowie: Samma här! Det var jättekul! :) Lite dyrt kanske (14€)/h), men en gång i veckan ska man nog klara av!

    SvaraRadera
  4. Hur känns det i kroppen så här dagen efter badminton? Jag har träningsvärk i baken...precis som jag sa att jag får.. Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Sussu: Aningen trött i nedre armens (höger) övre del, annars bara bra! :)
    Det blir Encore va? :)

    SvaraRadera
  6. Klart det blir! endast tisdag och torsdag är såna dagar som inte passar mig nästa vecka. Men vi hörs mer senare!

    SvaraRadera