tisdag, september 22, 2009

Skolning and stuff...

Japps, nu är jag hemma igen! Ja, eller, det var jag ju igår redan men var lite trött i nosen så det blev tyvärr inga rader här på bloggen...
Steg upp med tuppen 04:20 igår och efter diverse morgonbestyr och taxiresa till flygfältet, hoppade jag på 06:10-planet till H:fors, där jag spenderade en hel dag i lärandets och ätandets tecken. Är det inte märkligt att det alltid ska ätas en hel massa på kurser? Nåväl, jag känner mej lite mera "med" nu så att säga. :)

Kolla vad som damp ner på postkontoret idag?

Eller, egentligen fick jag ju en sån där lapp i brevlådan redan igår som meddelade om att paketet inte ryms i brevlådan och att jag får gå till postkontoret och hämta det följande dag efter kl.10. "Med vänlig hälsning, postmannen" ...nej så stod det inte, citatet alltså, men det skulle ha varit lite kul tycker jag! :)

Det ska onekligen bli spännande att sätta igång läsandet,
men först,
ett parti Badminton!
Ciao!

5 kommentarer:

  1. Jag väntar på någonslags recension.

    SvaraRadera
  2. Ja, det kommer nog bara jag kommer igång med läsandet! :)

    SvaraRadera
  3. Ja,faktiskt underligt det där med ätandet. Har inte heller fattat varför det ska vara så mycket mat och snacks på kurser. Jag var på en kurs i Åbo, där det hela tiden fans godis, läsk och chips framme. Svårt att hålla sig borta då maten bara stirrar på en...

    SvaraRadera
  4. Ja, eller hur? Så får man alltid frukost fast man oftast ätit frukost redan. Sedna blir lunch med efterrätt och på eftermiddagen blir det kaffe med bulla! Allt detta på 7-6 timmar och så SITTER man ju under hela denna tid...
    Ja ja, man kan ju tacka nej, men ändå...

    SvaraRadera
  5. Hej, måste ju också kommentera. Jag ska på skolning imorgon (6 timmar) på programmet står: frukost, lunch och eftermiddagskaffe! Undrar om vi har tid med något annat... Och jo, tack för badminton igår :), det var skoj!

    SvaraRadera