söndag, september 20, 2009

Sköna söndag!

Vaknade för 20 minuter sedan. Tänkte först fortsätta sovandet men eftersom jag har väckning 04:30 imorgon så bestämde jag mej för att det kanske är bäst att stiga upp i alla fall. Jag ska på kurs till huvudstaden imorgon och måste ta pyjamasplanet som startar 06:10, därav den tidiga väckningen! Hoppas jag klarar av att hålla mej vaken under kursen också... det blir väl att förtära kopiösa mängder kaffe under morgondagen... ;)

Jag ska så småning om dra iväg på en, verkar det som, riktigt skön söndagslänk och på eftermiddagen bjuds det på lite mat hos svärföräldrarna!

Avslutningsvis vill jag framföra ett grattis till Jenny som sprungit sitt första lopp igår i Botnialöpet! Det grejade hon riktigt bra! Grattis! :)

Ha en skön fortsättning på söndagen!

2 kommentarer:

  1. Tack Liza! Gulligt av dig att gratulera mig i din blogg! Hoppas du hade en skön söndagslänk.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag är ganska gullig! ;)

    SvaraRadera