måndag, maj 30, 2011

Anti-ostbåg

Det skulle ha varit upplagt för Badminton idag, men Ässet-vännen hade missat att hon bokat 18-19 istället för 19-20 och det fanns inga lediga tider till förfogande då vi anlände 18:50. Så kan det gå. Vi tog en promenix istället längs med stranden och fick kanske in 3-4 km, men vädret var vackert och sällskapet bäst så jag klagar inte. Väl hemma passade jag på att stretcha lite då man nu ändå fått upp värmen, samt körde jag lite anti-ostbågs-träning.

Tja, sådant.
Tror jag tar natten nu. Påbörjar natten. Med en bok.
Min trevliga kollega lånade Haruki Murakamis bok Vad jag pratar om när jag pratar om löpning, till mig och jag har bara läst några sidor men är redan såld. Han är bra på att skriva och formulera sig och jag känner igen mig lite grann.

Har ni läst den?

3 kommentarer:

  1. Jepp, jag har läst den, boken bor i min bokhylla. Definitivt läsvärd! Jag älskar böcker om löpning, det ger mig så mycket motivation.

    SvaraRadera
  2. du som är löpare, kolla mitt blogginlägg som är riktit till löpare från vasa ;)

    SvaraRadera
  3. Jill: Javisst! :)

    Alexandra: Tack! Ska göra det! :)

    SvaraRadera