söndag, maj 08, 2011

Söndagslöpning

Tjosan! Vädret det verkar bara bli alt bättre och bättre! Idag visade mätaren +13 C, men resten av veckan har man faktiskt lovat kring 20 grader på värmen! Hur toppen är inte det?

Sprang in 9 km på 55 minuter idag. Sprang i T-skjorta och stundtals kändes det nog ändå lite kallt. Vinden är iiiiisande kall här ännu. Hoppas man inte blir förkyld.

Vi firar morsdag idag och så råkar det sig att min egen mamma även fyller år idag så det blev dubbelt firande! Hoppas alla mammor också fått ha det riktigt fint idag!

Jepp, ha en bra fortsatt en nu då! :)

Ciao!

7 kommentarer:

  1. Alltså det är ju sanslöst skönt med värmen! Härligt att vi har hela sommaren framför oss! Ha en bra söndagskväll du med!

    SvaraRadera
  2. Här i södra Finland har vi otroligt varmt. Tom t-skjorta blir svettigt om man springer mitt på dagen. Annars, jag är imorgon, tisdag, i Vasa. Har du möjlighet att träffas på kvällen? En springtur eller bara en träffis över en kopp kaffe sku vara skoj :) Vi slutar arbetsdagen fyra-tiden, så efter det. Jag bor även denna gång på Astor. (Känner ett behov av deras morgonmål)

    SvaraRadera
  3. Sofie: Tjosan för det! :D

    Jill: Javisst! Men det beror lite på hur det går under dagen, mitt jobb har en tendens att överraska med extra timmar med jämna mellanrum. Passar det om jag mejlar dig på din jobb-adress? Så har vi bättre chans att få kontakt än vi bloggen! :)

    SvaraRadera
  4. Yes, låter bra. Jill.karell@novia.fi hittar du mig på :)

    SvaraRadera
  5. Det är nog sjukt nice då man börjar vädra sommar. Här har varit nästan 20grader idag. Imorgon lovar dom 24grader. Kan knappt vänta på att få fara ut och springa på kvällen! Vasa borde ju ha någotsånär bra väder imorgon också?!

    SvaraRadera
  6. De har lovat lika varmt, om inte varmare imorgon. Ny löptur då ;)

    SvaraRadera
  7. Jill: Du har mejl. :)

    Kjell: Ja varmt lär det ska bli även här, men det är vinden som drar ner på "känslan" av varmt. Vet du? Även om mätaren visar 20 så kanske den relativa temperaturen är 15... Men det tar sig! :D

    Alexandra: Japp! :)

    SvaraRadera