måndag, maj 23, 2011

Måndagslöpning

Det börjar rulla på det här nu med måndagslöpning *tar i trä* hörni! Det blev Västervik runt idag också men med en löjlig detour från den förra rutten. Hade tänkt svänga av på ett ställe där det skulle ha funnits mera hus att kolla på men med det goda lokalsinnet jag har hann jag kanske springa ~1km på den nya svängen innan jag plötslig bestämde mig för att det var där jag skulle svänga av igen...Den avsedda avfarten var kanske 1,5-2km längre fram längs den kringlande gatan.

Nå hur som helst innebar den korta avsvängen ändå att jag fick ihop jämt 18 km på dagens löpsaldo istället för jungfruturens 17,6 km. Höll en fart på ca 6,30min/km.

Jag beklagar att det är lite skralt med bilder här, men innan jag införskaffat en extern hårdskiva vågar jag inte ladda upp fler bilder till den här datorn.
D......e......n ä........r l........å........n........g........s........a........m
o........c........h
k........a........n
k........r........a........s........h........a
Men snart ska jag väl få antingen en hårdskiva införskaffad eller en ny dator.

Det var meningen att det skulle bli långlänk igår också, men jag åt pizza istället. Så mycket pizza att jag mådde illa ännu klockan nio på kvällen. Så kan det gå för den glupska.

Ja, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar