lördag, maj 28, 2011

New look

Hej där! Gillar ni min nya design? Kommentera gärna! Har suttit hela morgonen (vaknade klockan 07:00!?!) och fixat och pillrat dock, så jag vill inte höra några allt för elaka kommentarer!

Idag är det en stor dag för många! Det springs nämligen maratondistans idag, i Stockholm! Jag har många bekanta som är där och ger sitt allt i sin strävan mot en av de mest fantastiska känslorna genom tiderna: Jag gjorde det!

Hoppas ni ALLA får ett toppen lopp!

Själv ska jag följa med alla över nätet och kolla direktsändningen på tv. Iiih, jag får gåshud bara av att tänka på stämningen och känslorna som råder där just nu! Spänningen, nervositeten och den rena och skära löparglädjen! Wohoo!

5 kommentarer:

  1. Jag gillar din nya look! Fräsch och snygg, speciellt färgerna. 10 poäng :) PS. Ordverifiering är sweet, så de gillar den också ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, de blev ju väldigt fräsht med ny design! Gillar! Hörde att A var och sprang loppet igår, det visste jag inte att han skulle!? Det var strongt av honom, och superbra tid ju.

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt! :)

    SvaraRadera