lördag, maj 28, 2011

Lördagslänk

Efter en olildigt spännande eftermiddag tillsammans med Stockholm marathon via datorn och TV:n, for jag själv ut på lite löpning.

14 km fick jag in och 86 minuter visade tidtagaren. Det var skön löpning! Vädret var mulet med en liten solglimt emellanåt och temperaturen låg på +13C, måttlig vind. För att inte glömma glädjen som satt i från att gått så bra för de jag följde med över nätet i maratonloppet.

Och Isabella Andersson tog fjärde vinsten på raken i damklassen!

Det har varit en fin fin lördag!

Hur har er lördag varit? Själv ska jag fortsätta kvällen med nöt inrefilé och getost!

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Mycket mycket bra kämpat av löparna! Hoppas jag får se dig här och springa nästa år? :)

    SvaraRadera
  2. Snowie: Ja, nog blir man ju taggad nog! Tror nog att jag gör det! :)

    SvaraRadera