måndag, maj 09, 2011

Måndagslänkken

Ja det är ett tag sedan sist för måndagslänkken om jag minns rätt. Men idag blev den av!
Det var/är avsevärt varmare idag än igår, men vinden skulle ännu få värma upp sig lite. Jag klagar inte dock, nej minsann det gör jag inte. Imorgon blir det ännu varmare!

Jill är i Vasa imorgon och vi drar eventuellt ut på en löprunda eller prommis eller alternativt en fika beroende på hur arbetsdagen ser ut. Det blir skoj! Nån som känner att dom skulle vilja haka på? Jag kan försöka få in en uppdatering hit under morgondagens lopp om nån är intresserad av att träffas! :)

7 km blev dagens löpsaldo, 45 minuter.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Det är bäst att det blir varmt där uppe i norr imorgon och onsdag. Jag har endast packat ner sommarkläderna :D

    SvaraRadera
  2. Jill: :) Ja varm var det ju inte direkt, men det gick an eller hur?

    SvaraRadera