tisdag, november 10, 2009

Boots! New ones!

Hahaaa! Jag har gjort så mycket idag att jag får värk i ryggen!
Hade lite lugnare med översättningar och sådant på jobbet idag så jag städade och fixade min nya omgivning lite. Nu är det ordning och reda!
Från jobbet for jag kors och tvärs från Klemetsö till Smedsby, Stenhaga och slutligen Centrum! Med mig fick jag nya stövlar! :) :) :)
Och ytterligare en vinterjacka, likadan som den röda men brun!

Voíla, mon bottes nouveau!

Stövlarna är från Mekka, GW-Gallerian!
Favoriten kommer hem från en kursresa idag och jag har skalat (jag hatar det, men det är så mycket godare) räkor från hallen så att vi ska få oss varsin finfin räkmacka! Salladen är tvättad, gurkan och löken skivad, dillen hackad, citronen delad och äggen kokade och skivade! Nu är det bara att rosta lite bröd (ja, bröd) och servera med majonnäs! Hoppas han blir glad! :)

Ha det!

7 kommentarer:

  1. S: Tack, visst är dom? :)

    Cecilia: Tack ska du ha! Jag är faktiskt nöjd med dom. Jag har ALLTID problem med stövlar då jag har alldeles för stora vader...men ser du den där "räfflade" delen på stövelns yttre sida (det går lodrätt ner under spännet)? Det är ett veckat, utöjbart material så till och med mina vader ryms in dit! :)

    SvaraRadera
  2. Snygga stövlar! Vattnas i munnen för mig då du skriver om räkmackor. Favoriten blev säkert glad :)

    SvaraRadera
  3. Jenny: Tack! :) Räkmackan var en succé!

    SvaraRadera
  4. Gratulerar till stövel-köpet! :) Snygga!!

    SvaraRadera
  5. Jenny: Hihi! Tack! Är riktigt nöjd faktistk, trots att det kostade mer än jag brukar våga lägga ner på skor och sånt...hoppas de hänger med ett tag nu också! :)

    SvaraRadera