torsdag, november 26, 2009

Reflux?

Tusan också! Vaknade i morse med en känsla i halsen som om jag inte gjort annat än spytt hela natten! Den är sjuk och det bara bränner då jag andas och sväljer. Tror typ att det kommer en dödlig syra i form av gas genom halsen då jag hostar...så känns det i alla fall. Jag har ALDRIG känt något liknande.
Jag trodde ju genast att jag har en mycket allvarlig sjukdom, Dr.House-style, och jag fick ju den såklart i och med den misslyckade stavlöpningen igår...

Nej, men på allvar, tror att det är nånsorts halsbränna eller reflux som man också kallar det. Har alltså inte var på nån löpning idag. Tror faktiskt det var löpningen igår som satte igång detta spektakel. Man skulle ju tro att jag lär mig vänta tillräckligt länge efter maten innan jag drar iväg på löprunda efter detta, men vi får väl se, jag är faktiskt inte alltid så himla smart... ;)

Tänkte lägga in en bild på tillståndet här, men det flesta bilder som man får då man googlar "reflux" är inte så kul ta titta på, så jag besparar er den upplevelsen...

Nån annan som förresten varit med om dylikt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar