söndag, november 15, 2009

Morgontidningen!

Det finns inget som är så störande då man vaknat och går och hämtar tidningen för att sedan dricka sitt morgonkaffe, så finns inte tidningsjäkeln där!! Jag är en rutinmänniska, och JAG VILL HA MITT VASABLAD TILL KAFFET PÅ MORGONEN!!!!
Jag kan förstå om den inte kommit då man stiger upp 4:30 eller så men klockan är 9:50!!!


...och inte är det väl nån sån där dag idag då man inte får nån tidning i allmänhet heller? DET skulle jag ha vetat om jag bara hade fått min tidning idag!!

3 kommentarer:

  1. Håller med, som rutin människa är det så störande att inte få vbl med morgonkaffet! Ta kaffe framför datorn och surffa in på vbl :) Been there, done that!

    SvaraRadera
  2. jo nog är det ju trevligt om man har tidningen till morgonkaffet! Själv är jag ganska van att vara utan eftersom jag oftast sticker hemifrån sådär kl 05.15 .

    SvaraRadera
  3. Heidi: Tack, men det är faktiskt inte i närheten samma sak att dricka kaffe och läsa tidningen på nätet som att läsa papperversionen av den! Jag dricker t.e.x kaffe med högerhanden och det blir bara FÖR jobbit att använda en högerhandsmus med vänsterhand! ;}

    Cecilia: Jag tänkte faktiskt på dig då jag nämnde 4:30... :) Det är väl en vanesak...inte läst man (jag) ju dagstidningen då jag var under 15 år och det gick alldeles utmärkt!

    SvaraRadera