tisdag, februari 01, 2011

Bröd

Tjena tjena! Har vilat knäet idag. Istället har jag bakat bröd, mucho bröd. Adams bröd = i princip kolhydratfritt bröd. 1,9 kolhydrater per hundra gram är så gott som inget. Redigt med smör och skivor med gräddost på bara så jämnar det ut sig helt!

Så här ser det ut på riktigt.
Alltså då jag har bakat det helt själv.

Och det är supergott! Inget för nötallergiker dock!!

Finns att köpas på www.sokeriton.fi och www.sockerfri.com
Om ni beställer nåt därifrån får ni gärna nämna att ni fick tipset via min blogg (man kan göra det i samband med beställningen) så får jag kanske nåt litet trevligt på köpet nästa gång jag handlar där! :)

Imorgon är det Badminton som gäller!

2 kommentarer:

  1. Nu fick jag värsta brödcravings! Ser riktigt gott ut!

    SvaraRadera
  2. Sofie: Ja det är gott också! Blev det någå bröd då? :)

    SvaraRadera