onsdag, februari 02, 2011

Nike has entered the building

Hahah!
Kolla in de här snyggisarna!


Visst är dom fina? Lätta som vinden och sitter perfekt kring foten. Det är faktiskt som om jag inte ens hade skor, bara moln kring fötterna.

Sprang in dom också idag i 5 km före Badminton-passet. De var perfekta. Mina tidigare skor får jag alltid snöra om tusen gånger under löprundan, eftersom de är antingen för spända eller för lösa, tills jag hittar den rätta snörningen. Dessa satt bara liksom. Precis där dom skulle! Det ska bli intressant att testa dom under ett längre pass också! Snaaart!

Jag avrundar med Nikes egna slagord: Live strong - Run Free!

6 kommentarer:

  1. Åh vilka snyggisar. Tror jag såg dem vid Intersport i Kokkola. Borde gå dit och kolla igen och klämma på dem lite om de finns där. De är snygga, vill också ha.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du har hittat rätt sko! Precis så kände jag också med mina nya :)

    SvaraRadera
  3. Att springa vindsnabbt på molnen måste vara himmelskt för dig nu... :)

    Synd bara att Nike inte har slagordet: Live for Run- Shoe for free! :)

    SvaraRadera
  4. Nike is the shit! Fy fan va de är snygga! :)

    SvaraRadera
  5. Cecilia: Gör du det! Jag är helnöjd! :)

    Markus: Ja visst är det mysigt? Lite som julafton eller födelsedagen då man var liten... :)

    Janne: Hahahahah! :D Ja verkligen! Klockrent!

    JennyH: Jag börjar tro det jag med nu jo! :)

    Jessica: :) Nikestore.fi

    SvaraRadera