lördag, februari 19, 2011

Lördagslöpning

Fick in 18 km idag! Hade fantiserat lite om ett halvt maraton men jag sprang på matta på gym och tiden blev knapp då dom skulle stänga. Kanske lika bra ändå? Har inte sprungit sedan i måndags och före det sprang jag inte på hela veckan eftersom jag vilade inför Botniavasan.

Före löpningen var jag på Joakim Strands valöppning! Honom måste vi få med i riksdagen! :)

Nu blir det bara mycket mozzarella sticks, chili-majonnäs och eventuellt ett glas rött.

Vad ska ni syssla med ikväll?

4 kommentarer:

  1. herregud du är duktig Liza!
    När kommer ni och hälsar på oss förresten?

    SvaraRadera
  2. Linda: Nå inte vet ja nu det, men tack i alla fall! Och tack för inbjudan! Vi kommer jättegärna Jag börjar ju ett nytt jobb på måndag så jag har inga semestrar att ta ut men kanske en sommarhelg skulle vara passligt? Vi får återkomma! :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till på nya jobbet imorgon! Kram.

    SvaraRadera
  4. Snowie: Jo tack! Det gick fint! Mycket nytt och mycket intressant! :)

    SvaraRadera