tisdag, februari 08, 2011

Massör

Jahapps gott folk.
Om ni ska gå till en massör, ska ni gå till Kaj Ekman.
Hans webbsida är på finska men han är tvåspråkig.

Jag var där idag och dit ska jag igen nästa vecka och i fortsättningen också.
Han är mycket erfaren, mycket skicklig och mycket omtyckt. Rekommenderas, mycket.

Förutom ett Badminton-pass på torsdag, blir det inte mycket träning denna vecka. Stretching och "hålla igång/sig varm", men inte någon anmärkningsvärd träning.

Må väl nu alla och så säger jag som jag sagt till alla på jobbet, de som inte skidar på söndag kommer väl och hejjar?

Kallt ser det ut att bli, så klä på er ordentligt! :)

5 kommentarer:

  1. på söndan gäller det jaaaaaaaaah! Jag hoppas nu int nå virus bryter upp tills dess!
    För du in på vallarservice?

    SvaraRadera
  2. Ganska dyr tycker jag han var, den där Kaj. Jag har liksom vant mig vid lite billigare och har inte heller haft något att klaga på. Men jag är ju på jakt efter en ny massör... Är lite tveksam till att börja gå hos en man, dock.

    SvaraRadera
  3. Lycka till på söndagen!! Heja heja!! :)

    btw, ny bloggadress. ;)

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Eller hur? Min sambo har legat i feber hela veckan så jag hålelr en tumme att jag inte insjuknar före eller *ack och ve* under loppet!

    J: Ja, lite kostade han ju men det var det värt för mig i alla fall! :) Har inte varit hos så många och de jag varit hos har varit så där halvbra = helt ok om man inte haft någon skada, men inte till mcyekt hjälp om man faktiskt haft ont...
    vet du?

    Jessica: Ja, det kan behövas!
    Tänkte faktist just börja ropa och fråga var din nya blogg är!?! Tack för infon! :)

    SvaraRadera
  5. Cecilia: Jo, jag för skidorna på vallning (glidvallning) fästet tfixar jag själv! :)

    SvaraRadera