söndag, februari 27, 2011

En utnämning

Camomilla gav mig en utnämning tidigare i veckan, den ska jag ge respons på nu.
(det fanns en bild också, men det följde av någon anledning inte med...)

1. När startade din blogg?
14.3.2009. Ni kan läsa mitt första inlägg här.

2. Vad skriver du om i din blogg och vad allt behandlas i densamma?
Jag skriver oftast om min träning och frågor jag har kring densamma. Ibland dyker det upp annat som pågår i mitt liv vid sidan om träningen men oftast är det frågan om träning.

3. Vad är det som särskiljer din blogg från andra bloggar?
Äsch, vad svår fråga. Min blogg har ett "catchigt" namn kanske? Det är eventuellt lätt att snubbla in hit via diverse google-sökningar?

4. Vad fick dig att börja blogga?
Min målsättning att springa ett maratonlopp. Jag resonerade som så att det kan var ett bra sätt att dokumentera resan dit, en motivering för att faktiskt ta mig dit och ett fint sätt att få kontakt med andra som tränar och vill utmana sig själva till olika saker.

5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?
Jag skulle kanske vilje få in lite mera spontana inlägg och ha ett lite flashigare utseende på bloggen, men för övrigt kanske den nog får vara som den är. Eller?

Jag skulle gärna höra vad Coyntha, Johanna, Cecilia, Heidi och Jessica har att säga om sina bloggar.

Nu blir det Badminton följt av löpning.

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar