torsdag, februari 10, 2011

Le pump

Jag glömde ju att meddela att jag var på ett belastnings-EKG i måndags. "Problemet" (som alltså inte är något problem) med mitt hjärta var alltså el-systemet. Signalen eller "The Spark" som ska sätta igång hela arbetsförloppet i hjärtat kom inte från det ställe där det skulle, inte åtminstonde under normala förhållanden. Via belastnings-EKG:t brukar man, efter diverse andra tester, slutligen få se att startsignalen stabiliseras och fungerar som den ska då kroppen och hjärtat väl börjar arbeta. Så även i mitt fall. Så, det var ju onekligen skönt att höra. Nu är allt alltså verkligen ok. Bara att tuta och springa! :)

Strax B A D M I N T O N! :)

Ha det!

7 kommentarer:

  1. Lite som en kall motorsåg, den går hackigt på tomgång innan den har blivit varm men bara man varvar upp den ordentligt några gånger så spinner den som en katt :)

    SvaraRadera
  2. Ähum... Det är jag som är "Anonym" här ovanför. Yrade när jag skulle posta kommentaren och glömde att skriva under.

    SvaraRadera
  3. Heheh, man kunde nästan gissa att det... :) det låter som du.

    SvaraRadera
  4. Å va skönt att höra att du inte är sönder! Kram!:)

    SvaraRadera
  5. JennyH: Tack söta! Kram! :)

    SvaraRadera
  6. Bra att ändå allt var i skick !

    SvaraRadera
  7. Cecilia: Ja visst är det det! :)

    SvaraRadera