onsdag, februari 17, 2010

Haa haa!

Titta vad jag har!
Då jag var ute i vildmarken och jagade föda åt mig och favoriten, råkade jag snubbla över Marabous Hjärtan som jag så desperat ville ha här för ett tag sedan men inte hittade några! Jag var alltså tvungen att ta ett paket (eller tog jag två?) bara för att.
Nu ska jag mumsa på dom och hämnas den där gången då jag inte fick några.

Märker ni att jag klippt håret förresten? Inte? Nå, det har ingen annan heller gjort, men jag har faktiskt klippt bort nästan flera kilometer av mitt hår. Faktiskt.

4 kommentarer:

  1. Så tjusig du är i din nya frisyr. Du gav upp tanken med att spara långt? Mumsa gott på dina hjärtan :)

    SvaraRadera
  2. Jenny: Tack! :) Nej jag har inte gett upp, jag jämnade till håret bara så att det är jämnlångt. Let the saving begin! :)

    SvaraRadera
  3. "Flera kilometer", je rajt! Max, jag säger MAX, en. Flera är en överdrift :)

    SvaraRadera
  4. Tomas: Ok, EN kilometer klipte jag bort. Men ingen märkte nåt ändå...
    :)

    SvaraRadera