söndag, februari 07, 2010

Norvalla&Bröllop

Idag är det Bontiavasan-spåren som gäller! Det ska bli lite spännande faktiskt. Tänk om de är helt hemskt tunga med massvis med backar och kurvor? Man blir ju lite nedtyngd inför loppet i så fall, men tänk om det flyter på rätt så bra med mina nyvallade skidor? Ja, man får ju inget veta om man inte provar!

Det är bröllopsmässa här i vår stad idag. Måste man förresten gifta sig då man går på bröllopsmässa? Har nu både läst och hört ett antal som ska dit och de har tydligt bedyrat att de inte tänker gifta sig för den skull. Kan man inte gå dit bara för att titta på hår och klänningar och presenter och stuff, spendera söndagen liksom? Som man gör på alla andra mässor?

Kolla vädret förresten!

4 kommentarer:

  1. Klart man kan gå på bröllopsmässan även om man inte skall gifta sig :)Tror det är rätt många Vasabor som har tänkt spendera sin söndag i stadshuset!

    SvaraRadera
  2. KLart man kan fara bara för skojs skull :) Ifjol var jag även om vi inte diskuterat bröllop desto mera, dock blossade idén upp efter mässan så i år åker vi för planeringens skull :)

    SvaraRadera
  3. Jenny: Nå, jag tänkte nu det också! :)

    Nina: Grattis till det kommande äktenskapet! :) Var in och kollade din sida, det tog en stund innan jag fattade vad de där "Set":n var frågan om. Lycka till med det där! P.S. Skidning hjälper absolut! :)

    SvaraRadera
  4. Nej, inte tycker jag att man behöver ha nån "orsak" för att gå på bröllopsmässa.

    SvaraRadera