lördag, februari 27, 2010

Lördagsträning

Strax åker jag iväg på träning. Jag kör mattan ännu idag då jag tänkte pumpa lite järn efter åt. :) Eller heter det lyfta järn och pumpa muskler? Nå, ni förtsod säkert vad jag ska göra...

Maten i går var fantastiskt! Det var rätt spännande eftersom man inte visste vad man skulle få, men allt var gott! Jättegott!

Köpte förresten lite ny skivor här om dagen igen. Har gjort en ny playlista till spelaren också!
Jag har alltså alla förutsättningar för att få en trevlig träning idag!
Ikväll blir det eventuellt lite bio! :)

Hej hopp så länge!

2 kommentarer:

  1. Härligt att skivsamlingen växer ju mer du tränar!!!Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  2. Sussu: Ja den gör ju det, men jag behöver ju skivorna egentligen bara en gång, efter att jag Rippat dom till Mp3:or är det sällan jag tar fram dom igen...
    Ha en skön lördag du med!

    SvaraRadera