lördag, februari 13, 2010

Nervös!

Iiiih! Det börjar pittra i nerverna på riktigt nu. Hjärtat klappar lite extra med jämna mellanrum och jag tänker "måtte allt gå vägen imorgon". Det är 24,5 timmar till startskottet nu.
Jag förde skidorna på vallning till Sportia WasaSport igår och ska hämta dom där kring tolv idag. Dessutom tänkte jag fara en sväng via Vörå och hämta starkuvertet redan idag. Jag vill inte lämna några extra arrangemang, förutom själva skidandet, till morgondagen. Jag är ju lite av ett kontrollfreak och måste ha allt på klart i såna här situationer, annars blir jag lite knäpp.

Nåväl, nu ska jag försöka få tiden att gå och dricka vatten, igen.
Återkommer nog ännu före loppet!
Ciao!

5 kommentarer:

  1. Lycka till! Det går nog bra.

    SvaraRadera
  2. Så det blir ingen krogrunda ikväll då?! :)

    SvaraRadera
  3. Vi har varit och lämnat in några skidor för vall service i Vörå i dag och nog avundas jag er som får ställa er på startposition i morgon. Men har man tävlingsförbud så har man...

    SvaraRadera
  4. vet du ännu vad du har för tvälingsnummmer så jag vet vem jag skall heja på sedan:)?

    SvaraRadera
  5. Jill: Ja vi får se imorgon! :)

    Tomas: Nej, inte ivkäll! XD

    Cecili: 5027 är startnumret och en röd jacka bär jag! :) Hoppas vi ses!

    SvaraRadera