fredag, maj 28, 2010

16 km

Sprang en 16 km runda idag. Efter 10 km började kännas lite motigt och jag undrade om jag skulle orka 15 km som jag tänkt mig, men då jag passerade 15 så tänkte att det flöt på ännu så jag sprang till 16 km. Detta på 102 minuter => 6,22 min/km. Detta är jag nöjd med.

Ett såhär trevligt pass gick jag sedan och störde med en pizza, men pizzan åt i firandets tecken (alltså det var inte min löprunda som firades) så det är okej tycker jag.

Mitt hår är inte det minsta fixat just nu så ni får hålla er tills imorgon. Då ska jag knäppa en bild eller två och klistra in dom här på bloggen!

Har ni haft en trevlig fredag?

3 kommentarer:

  1. Du är nog så duktig med ditt springande. Nu vill jag ha bildbevis på nya frisyren! Ha en trevlig lördag!

    SvaraRadera
  2. Duktig Liza, 15 km är ruskigt bra! Ser fram emot bilderna på frisyren :)

    SvaraRadera
  3. Snowie: Nu är de insatta! Ha en trevlig lördag ni med!

    Jenny: Tack! Nu är bilderna upplagda! :D

    SvaraRadera