torsdag, maj 06, 2010

Funbeat!

Hej hör ni! Funbeat.se är en helt toppen grej för den som tränar och vill hålla koll på på statistik och träningsmängd, träningsformer och träningskompisar! Där finns tips och råd och annat skoj! Alltså, FUNBEAT.SE <--bara att klicka på länken and off you go! :)

Slog även en signal till företagshälsovården och fick både allergimedicin och en inhalator mot andningsbesvären, så nu ska man väl kunna börja springa som vanligt igen!

I träningsväg del blir det Badminton för mig idag. Fick så mycket stryk förra gången att jag inte vet om jag fått tillräckligt med självförtroende ännu för att kunna spela med huvudet höjt. I ett av set:en så var ställningen 12 - 2 till mig och så tusan gick det där "Ässet" och vände på det så det blev bara pannkaka för mig. 15 - 14 vann hon! ...mummel...

4 kommentarer:

  1. jag är där! det är bara att leta upp mig :) om du vill ha flera kompisar i listan. dock har jag den senaste tiden inte fyllt i någonting men jag skall försöka ändra på det.

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Tack, jepp, sagt och gjort! :)

    SvaraRadera
  3. Kolla in "Fantomen, Guran". Vilken man!

    SvaraRadera