söndag, maj 30, 2010

Vid liv

Hej hörni! Tack för alla fina komplimanger om mitt nya hår! :D

Jag ber om ursäkt att det varit lite tyst här på skirvarsidan, men det var så trevliga examinationsfester jag fick ta del av igår att man har fått ta och återhämta sig lite grann! Det ska jag gå och fortsätta nu med lite hjälp av de bästa återhämtningsämnena någonsin: Coca-Cola och godis! :)

Ha en fin söndag på er!

På den gågna veckans träningssaldo har vi 244 minuter löpning och en distans på 38 kilometer.

4 kommentarer:

  1. Jag vill också ha Coca Cola och godis, det är bra fast man inte behöver återhämta sig. :)

    SvaraRadera
  2. cokis och godis är nog inte fel. Jag har nog varit på benen rätt så bra (det är nog bra sömnbristen som gjort sig påmind) och hunnit skida en timme också.

    SvaraRadera
  3. Jill: Heheh, så är det! ;)

    Cecilia: Oj va du e duktig. Jag varken kan eller ids träna dagen efter kvällen före. :)

    SvaraRadera
  4. Nå det blev nog bara ett och ett halv glas vin så det handla int om så myki så jag for nog och skida men i huvudsak så brukar jag nog vara helt vit om jag skall och träna dan efter

    SvaraRadera