tisdag, maj 18, 2010

Mat

Om en liten stund ska jag äta det här

Det är en omelettrulle med baconröra. Ser gott ut men återstår att se om det är gott också!

Det är lite jobbigt med min fot nu. Det kändes rätt så lovande i morse eftersom foten varit fri från tryck i över tolv timmar, men genast jag lägger en sko på (vilken som helst) så gör det ont... Benen är helt sjuka och ömma eftersom jag går så knäppt och spänner bena hela tiden för att minska trycket på foten...
Använder Compeed men börjar tro att jag måste ta till tyngre medel, avlastningkuddar/plåster eller i den stilen... Eller har ni några bättre tips?

4 kommentarer:

  1. Mums Liza, det där ser riktigt gott ut! Var de gott? Recept tack i såfall :)

    SvaraRadera
  2. Oj, det ser mumsigt ut! Jag sitter precis och känner doften av en skinkpaj som är i ugnen och det börjar kurra ordentligt i magen.

    Skavsår kan verkligen vara överjäkliga; och funkar inte compeed är det allvarligt! Hoppas det känns bättre nu!

    SvaraRadera
  3. Recept tänk jyy!...ja menar allvar. sätt på mailen :)!

    SvaraRadera
  4. Jenny: Japp, det var det! :)

    Snorkkis: Mmm, skinkpaj! Och tack, men nej, skavsåret är inte riktigt bra. Det vill liksom inte helna... :(

    Blättin: Vill du ännu ha på mejlen eller går det bra att den är i ett inlägg? :)

    SvaraRadera