torsdag, maj 20, 2010

Hår, träning och sånt

Det blev Badminton idag. Jag vann inte. Ett set av tre dock, så det var inte totalt knäckande. :)

Jag skulle vilja fara ut och springa men mitt sår läker liksom inte. Om det inte ser bättre ut på måndag går jag till doktorn!

Så har jag lekt med tanken att klippa håret lite. Jag trivs inte riktigt just nu i detta hår. Det faller inte som jag vill, det böjer sig så där jobbigt då det är varmt och fuktigt i luften och så framhäver det mitt fyrkantiga ansikte...

Hittade en bild från tidigt från förra året nån gång, det skulle få vara typ så men det "långa" skulle inte vara fullt så långt heller...
Vad tycks? Det är min vän Linda som klippt långt innan hon blivit färdigutexaminerad frisör, vilket hon blir om en vecka förresten! :D Visst är hon duktig?

6 kommentarer:

  1. men Liza, du sku ju spara långt???

    SvaraRadera
  2. Mycket tjusigt, en frisyr som verkligen passar dig. Jag gav ju upp med att spara långt, kanske du också gör det :)

    SvaraRadera
  3. Sussu: Mmm, men nu har jag ändrat mig tillfälligt. "Man måste kyssa många grodor innan man träffar sin drömprins!" Typ... :)

    Jenny: Tack! Jag det verkar onekligen så... :)

    SvaraRadera
  4. Nää de går till så att man klipper en gång så måst man klipp på nytt o på nytt o sen igen på nytt tills man int har nå hår kvar. Sen kommer det igen den perioden då man ska ha de långt o så börjar de igen, klippa klippa klippa

    SvaraRadera
  5. KLipp dig bara, det hinner ju nog växa ut igen. Själv tycker jag om lite kortare prisyrer till sommaren eftersom mitt hår är så tjockt så det blir så varmt om huvudet om jag låter hålla det lite längre.

    SvaraRadera
  6. Blättin: Nå, syster-yster klippte och klippte och klippte, nu har hon långt hår ända ner till halva ryggen! Men det är ju fint att ha en positov inställning i alla fall! ;P

    Cecilia: Tack för det! Det ser nog ut som om det blir en klippning! :)

    SvaraRadera