fredag, maj 14, 2010

Adjö då, självbehärskning...

Jag tycks ha missplacerat min självbehärskning och hittar den inte någonstans! Vart tusan tog den vägen. Här sitter jag och mumsar choklad (och inte så lite heller) dagen innan jag ska på bröllop! Snälla nån....

Jag har städat och bytt lakan, så det kommer att vara dunder skönt att komma till ett rent och fint hem efter en festfylld helg .

Jag skulle vilja få håret att se ut som nedan.
(Jag vet, så där annars ser jag nog lite konstig ut...)
Fina lockar och de höll hela dagen och natten lång! Och jag lagade dom själv!
Grejen är bara den att de nog var ett lyckosamt misstag de där lockarna, tror abolut inte att jag lyckas en gång till! Dessutom har jag ju inte alls likadant hår idag som jag hade för lite mindre än ett år sedan...

Några tips?
Stämplar ut härifrån kring 17...

Annars ska ni ha en superskön-sommarvärmeshelg!

3 kommentarer:

  1. Locka hela håret, kom i håg att dra igenom med tången på topparna så de inte lämnar raka o dra igenom långasmt så blir de bra. int behöver du sätt upp de nå efteråt

    SvaraRadera
  2. Oj så fin bild på dig Liza. Jätte fint hår!

    SvaraRadera
  3. Linda: Tack för det! Hann dock inte börja locka håret...sov alldeles för länge på lördagen! Men till nästa bröllop! :D

    Jenny: Tack! :D

    SvaraRadera