torsdag, maj 27, 2010

The Hair II

Tyvärr dog akkun i kameran just som jag skulle ta en bild på mitt nya hår. Nu hamnar ni att vänta ända till imorgon, kväll högst antagligen. Men jag är jättenöjd! Liking it alot!

Det blev ingen träning idag alltså eftersom all tid gick åt att klippa håret, klappa barnen emellanåt (frisörskans barn), sedan slinga håret och sedan vänta medan de verkar, skölja ur och torka och fixa. Jag kom just innanför dörren alltså! Få se nu då vad en del tycker om håret, man har nämligen framfört önskemål om att låta bli att klippa håret...

Ja, vi återkommer imorgon då!

4 kommentarer:

  1. Så spännande, väntar på bilder :)

    SvaraRadera
  2. Bra att du blev nöjd. Har man en dålig hårdag är hela dagen förstörd känns det som..

    Tack för kommentaren på min blogg!

    SvaraRadera
  3. så Spännande, jag hoppas på bilder.

    SvaraRadera
  4. Jenny: Ja de kommer nog, ikväll högst antagligen men senast imorgon!

    Johanna: Tack! Ja dålig hårDAG i all ära men hår man inte gillar för en lång tid framöver är inte roligt. Alls. :)

    Cecilia: Ja det kommer, som lovat. :)

    SvaraRadera