fredag, maj 07, 2010

Dump him!

Har någon sett den filmen? Rätt så ärlig film om ett antal olika sorters förhållanden och hur det kan gå ibland här i livet. Kände igen mig på otaliga punkter i de olika förhållandena och skrattade hysteriskt och grät samtidigt då en av kvinnorna i ilskan slet ner en spegel då hon insåg att hennes man har ljugit för henne rakt upp i ansiktet om att han rökte (fanns en djupare mening där också) för att i nästa sekund plocka fram dammsugaren och städa upp oredan hon ställt till med. Det är så exakt något jag skulle göra om jag av någon outgrundlig anledning skulle få för mig att faktiskt kasta sönder något här hemma...städa upp efter mig! Kolla filmen, absolut sevärd för alla!

Man får begrunda sin livsituation och kanske gråta en skvätt om man vill men man får även skratta massvis om man är den som bjuder på sig själv!

2 kommentarer:

  1. Jag har sett filmen och håller så med dig, den är kul och bjuder på många situationer från verkliga livet.

    SvaraRadera
  2. Jenny: Så är det! Intressant hur man kan sitta och skratta lite så där menande åt nåt för att i följande ögonblick inse att det sig själv man faktiskt skrattar åt!

    SvaraRadera