torsdag, maj 13, 2010

The Outfit

Jösses så jag har gått an idag! Enda lugna stunden var då jag såg på medan mamma kortade av och follade (fållade?) min klänning. Annars har jag jobbat, städat, tvättat och möblerat lite grann.
Och varmt har det varit! +21 C visade termometern på Brändö bro där kring 17:30...

Så här blev klänningen (och resten av outfiten) nu då:
Skorna går i krom/silver men jag tror jag kommer undan med det!
Eller gör jag?

Håret har jag ingen aning om avd jag ska göra med, det är rätt så spännande faktiskt. Håll en tumme för att jag lyckas!

Vet inte hur mycket bloggande det blir under helgen då jag inte har nån bärbar med mig eller så, så en Heads Up på den punkten.

Ha en mysig och varm (verkar det som) helg nu så hörs vi alldeles i dagarna!

7 kommentarer:

  1. nej, nej, neeeeeeeeeejmen va fin den blev :). Det blir nog kalasigt detdär. Och snygga ben har du!

    SvaraRadera
  2. Cecilia: Tycker du? Finemang! Och tack för komplimangen! :)

    SvaraRadera
  3. Klänningen blev supersnygg!!

    SvaraRadera
  4. Detdär blev ju jättesnyggt! Hoppas ni får en fin fest! Vädret är ju på er sida iallafall :)

    SvaraRadera
  5. Johanna & Snowie : Tack ska ni ha! :)

    SvaraRadera