fredag, augusti 20, 2010

Äntligen!


Ja, så är det! Äntligen fredag! Jag är helt slut i kropp och knopp, så det ska verkligen bli skötn med helg! Simmade in 1,5 km idag följt av lite seriöst bastubad i stadens simhall. Fick sendrag i vaderna på slutrakan men lyckades härda ut det hela till 1,5 km i alla fall. Skönt.

Det blir fest imorgon som sagt. Ser fram emot det men ska försöka hålla mig på den lugna sidan denna gång. Insåg att jag tränat fem dagar i rad då jag satt och dokumenterade min träning på Funbeat. Det är varken min kropp eller själ vana vid.

Nu avnjuter jag ett glas rött och hoppas på att det ska komma nåt kul att se på i dumburken.

Ha en skön fredag!

Ciao bellas!
Jag var smink- och hårmodell a'la Party, för Linda i Maj 2009.

5 kommentarer:

  1. Wow! Vilken fin bild, och så snygg du är!

    SvaraRadera
  2. Sofie: Heheh! Tycker du? Tack (till Linda)! Det var just efter Kreta-resan och jag var röd som en kräfta...

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig bild på dig Liza! Helt toppen :)

    SvaraRadera
  4. Tack Jenny och Cecilia! :) Det är naturligtvis bara Lindas förjtänst! :)

    SvaraRadera