fredag, augusti 27, 2010

Myseli-mys!

Idag har jag riktigt fredagsmys-feelis! Aijaa, ska jag fredagmysa? Jag får dock mysa för mig själv eftersom det spelas fotboll ute på Pampas ikväll. Men det blir tända ljus och ost och ett eller två glas rödvin OCH så ser det ut att bli I do (But I Don´t) med Denise Richards följt av Romy and Michele's high school reunion! Den senare låter lite som om det kunde vara en halv-crappy P-rulle, men det är det faktisk inte!! Det är en halvkul komedi om två brudar som var inte åstadkommit något sedan de gick ut gymnasiet och nu försöker de alltså få saker och ting att verka 1000 gånger coolare än vad det är. Mira Sorvino och Lisa Kudrow i huvurollerna, på TV Viisi.

Vad gör Ni ikväll? Ska ni fira villa-avslutning/Veneziansk helg?

Försökte hitta ett rock´n´roll foto som sku vara riktigt laddat och så där inför allt raketskjutande, men det bästa jag hittade (just nu i alla fall) var en bild tagen just före Botnia Vasan 2010

Rock´n´freakin´roll...

4 kommentarer:

  1. Låter som att du hade en riktigt mysig fredagkväll :) Så konstigt det känns med en snöbild så här på sensommaren, men de e väl bara att inse fakta vintern närmar sig med stormsteg. Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Jenny: Ja, vists var det mysigt! :) Angående bilden, det var kallt den där dagen, så in i nordens kallt! Hoppas kommande vinter inte blir fullt lika kall som den vi hade, men snömängden får nog vara den samma för min del! :)
    Ha en bra helg du med!

    SvaraRadera
  3. botnia vasan, ja det måste nog vara riktigt rock ´n roll det. :)

    SvaraRadera
  4. Cecilia: Ja, liite rock var den ju nog ändå! Trots att det tog en eeevighet för mig att ta mig i mål! ;)

    SvaraRadera