torsdag, augusti 19, 2010

Plötsligt så händer det!

Ja, det hände! Jag vann dagens badmintonspel! Hela köret! 3 set av 3. Må hända varken Ässet eller jag var i våra bästa skick och Ässet ännu med sin osäkra vrist, men det är ju inget man behöver nämna desto mer. Inte gör man ju det i mästerskap heller, man vinner om man vinner! Jag kommer säkert att få äta upp att jag myser lite för mycket just nu, men då gör jag det med lite tomatsås till då så går det lättare ner! ;)

Tusan vad jag är snål på de där Five Finger "skorna"! Måste gå och kolla om de finns på Wasa Sport och ta reda på hur många euro man får punga ut för ett par sådana!

Nu blir det LCHF-pizza och en krigsfilm (suck!) som nån gick och hyrde.

Fredag imorrn! Det är fina stunder vi lever i!

Go' natt!

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Håller med dig om att de e fina stunder vi lever i. Fredagen är veckans bästa dag :)

    SvaraRadera
  2. Jenny: Visst är den det! :D OCh tack!

    SvaraRadera