tisdag, augusti 24, 2010

Nej nu!

Det var banne mig sista gången jag underskattar "billig"-butikerna! Halpa-Halli tycks vara enda butiken i Vasa som säljer skorna jag är ute efter! Och billigt var det, 49 € (orig.pris 139 €) Och medan jag sökte skor så vad såg jag? Barfota-löpning "skor" för 15 €! Dock inte Vibram, men ett par Feel-Max för böveln! Genuina barfotlöpning-skor som jag sett i sportaffärerna för typ ett år sedan för ett antal euro mer än de jag såg idag...i Halpa-Halli!! Tyvärr var de också för stora...

Nu sitter jag och funderar om jag ska gå ännu en sväng till Billig-boden och för säkerhets skull prova om inte 37,5 storleken skulle ha gått på mig i alla fall...ELLER kanske nån vill erbjuda skjuts till Seinäjokis Halpa-Halli ifall att dom har skorna där? Anyone? Jag är nämligen bil-lös just nu. Pärlan är hos bildoktor-eleverna och blir lappad, då hon börjat bli lite rostig stackarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar